Tuesday, September 27, 2016

blurred lines

why does the page keep staring back at me blank faced
why do I have to be the one to mar its innocent perfection
why does it fall to me to etch the lines into its worn skin
why can't I escape the wrinkles and smears I create

the ink pours out of my fingers staining everything I touch
black
black
black
on the perfect portrait of pristine purity

I couldn't stop it if I tried 

the marks blur behind my tears
as the salty wetness blurs the lines
the blank space is no longer black and white
but gray and I don't know what to think anymore

the more I learn
the less I know
and the more
I'm sure of it


yo I miss y'all. I've been a little busy, and my sporadic posts haven't really been about my life, or interacting with y'all, SO LEMME KNOW WHAT'S UP.

ps if you like miss me or something I'm at least keeping up with my (freaking hilarious) twitter and also instagram and sometimes pinterest, so go head on over there to stalk me. see ya. xo.

39 comments:

  1. So. Beautiful. The imagery. The words. The ALL OF IT. Love. <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. THANK YOU SO MUCH. <33333333333333333333

      Delete
  2. Replies
    1. Thank you, Megan :'''''''''''''''))))))))

      Delete
  3. WOW. You have stunned me once again with your fabulous use of words. Proud to call you bae <3

    ReplyDelete
  4. Your writing. GOALS. <3

    xx Mackenzie

    ReplyDelete
  5. You are amazing at what you do, you know that right? LOL you better know that! (;

    ReplyDelete
    Replies
    1. YOUR COMMENTS ALWAYS BRIGHTEN MY DAY, VANESSA, THANK YOU!

      Delete
  6. "the more I learn
    the less I know
    and the more
    I'm sure of it"

    THE ACCURACY.
    such a lovely post. beautifully brilliant.

    ReplyDelete
    Replies
    1. gahhh, thank you so much. aldfkjsdlfkjsdlkfjlsdk. "lovely + beautifully brilliant" = greatest compliments thank uuu

      Delete
  7. Yay a post <3 and it's loverly. How do you come up with such perfection. (It's kind of a rhetorical question, because who can answer that 😂 )

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHA I CANNOT ANSWER THAT BUT THANK YOU FOR THE COMPLIMENT DISGUISED AS A RHETORICAL QUESTION HAHA <3 <3 <3

      Delete
  8. Replies
    1. WOW SO GLAD YOU CAN RELATE, MAN <3 <3 <3

      Delete
  9. Replies
    1. thanks, grace anne :''''''''''''''''''''''''''')

      Delete
  10. your words absolutely blow me away, olivia <3

    HOW DO I WRITE LIKE YOUUUU

    ReplyDelete
    Replies
    1. AUTUMN YOU ARE THE SWEETEST THANK YOU GAH

      Delete
  11. k HEY U. i am dying. th i s THOUGH. like oh my word. *can't form sentences are you kidding me* but i love this and yeah you know it.

    ReplyDelete
    Replies
    1. HEY U U R THE BEST K? K/s;dlfkjsd love u and yeah u know it

      Delete
  12. "my (freaking hilarious) Twitter" wow I have always admired how humble you are and this right here this right here is a prime example wow

    HAHAHHA JK I LAUGHED SO HARD THOUGH

    and wow what are you like how do you write like this I really do not understand

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's rough to be humble sometimes but ya know it helps people acknowledge it like this so ya. recognition makes it worth u feel me. and sometimes you just have to give yourself some recognition when other people won't step up.
      HAHA lol dude tytytytytyytytytytyytty so much

      Delete
  13. *SCREAMING* *CRYING* HOLY CRAP OLIVIA.
    You are a poetry goddess, 100% confirmed.

    Ellie | On the Other Side of Reality

    ReplyDelete
    Replies
    1. *cries in ur arms*
      THANK YOU SO MUCH HOW ARE YOu SO NICE TO ME
      and wow i always wanted to be a poetry goddess thank you for that

      Delete
  14. This is so true! And this: the more I learn/the less I know/and the more/I'm sure of it. Yesss. I feel that too. xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow so glad you feel. xxxxxxxxxxxx
      Thank you for reading and commenting, Jessica :')

      Delete
  15. WOWSIE. I'm not even sure like how you're supposed to take in something so marvelous.

    ReplyDelete
    Replies
    1. WHAT Lauren your compliments are ridiculously amazing. THANK YOU. <3

      Delete
  16. Replies
    1. dude thank you x100000000000000000000000000000000000

      Delete